Dag van vertrek....

3 januari 2013 - Nairobi, Kenia

Lieve allemaal,

Allereerst wens ik iedereen een heel gelukkig 2013!! Ik heb niet zo heel veel tijd, maar ik dacht ik doe toch nog ff een kort berichtje voor vertrek :)

Zometeen om 15.00 uur vertrek ik samen met Matthijs, zijn ouders en mijn ouders richting Schiphol. Om 20.40 vlieg ik richting Nairobi (Kenia) waar ik een korte tussenstop (overstappen) heb en dan door naar Lilongwe. Morgenochtend kom ik daar aan, en dan word ik opgehaald door iemand van de LSPCA. Inez van 'Werk in Afrika' (het bedrijf dat mijn 'tussenpersoon' tot deze reis is geweest) vertelde me dat het vliegveld van Lilongwe klein is, en dat ik deze persoon dus niet kan missen, bovendien wacht diegene op me met een bordje met m'n naam erop.... zekerder wordt t niet lijkt me :)  Zodra ik kan, laat ik iets van me horen!

Ik wil iedereen nog even heel erg bedanken voor het top-afscheids-verjaardagsfeestje van 30 dec. Vond het erg leuk dat er zoveel mensen waren en het was erg gezellig! Van veel mensen heb ik nog een financiele bijdrage gekregen, die ik erg goed kan gebruiken, ook daarvoor bedankt! Het is fijn om te voelen dat er zoveel mensen zijn die me steunen!

Aan het eind vd rit in NL hebben nog best wat mensen gesponsord, dank daarvoor! Ook is er nog steeds de mogelijkheid om op 25 januari naar het spetterende knalfeest in het Podium in Hoogeveen te komen; opbrengst van dit feest gaat ook naar mij en het project in Malawi. Waarvoor dank aan Martijn Bakker, Anita Daane en alle zangers en zangeressen die meewerken!

Voor nu is dit het even, maar zodra ik in Lilongwe zit en internet heb, zal ik zsm wat foto's plaatsen en even laten weten hoe het met me is!

Toedeledokie; tot mails-bels-skypes-whatsapps-ziens en horens!

Love you!

X Bianc

1. Matthijs:
    3 januari 2013
    Ben erg benieuwd naar je mooie verhalen, zet hem op kanjer. xxxxxxxxxhvj
  2. Melanie:
    Uk ook!! Have fun!!
  3. Joost:
    3 januari 2013
    Zet um op! Goeie vlucht! Veel succes en plezier!
  4. Marijke:
    3 januari 2013
    kijk maar uit..straks staat robert ten brink daar op je te wachten met een bordje
  5. Janine:
    3 januari 2013
    Een hele goede reis mop! En heel erg veel plezier! Je gaat ongetwijfeld een hele mooie en bijzondere tijd tegemoet!
  6. Sarissa:
    Veel plezier daar! xx
  7. Marian van Gogh:
    3 januari 2013
    'k Was vanmiddag zowaar al blij met je sms!
    Over anderhalf uur vlieg je al! En als je dit leest dan heb je zelfs al internet in MALAWI..... wonderlijk idee. Ik kijk uit naar je eerst volgende verhaal. Knufs Marian:-) xxx
  8. Hetty:
    4 januari 2013
    Hoop inderdaad dat we snel wat van je horen.
    Geniet van je tijd daar, je bent er al zolang mee bezig geweest.
    Pas goed op jezelf.

Dikke kus.
  9. Sem:
    Hey Bianc,

Heel veel plezier en hou ons op de hoogte!

X
  10. Frits:
    Bianca,
    Heul veul succes daar en we horen wel....
    Frits
  11. Frits:
    Bianca,
    vergeten te vragen, maar ben je al een beetje bruin??? hahaha
    en mis je ons al???
    Frits